سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 گزارش تصویری تاریخ انقلاب اسلامی-6 - انقلاب اسلامی مردمی ایران

گزارش تصویری تاریخ انقلاب اسلامی-6

جمعه 87 بهمن 11 ساعت 8:3 عصر

دیو چو بیرون رود فرشته درآید

 

 

شما شاهد استقلال و آزادی به خواست خدا خواهید بود
57/6/21


من از عواطف طبقات مختلف ملت تشکر می کنم. عواطف ملت ایران به دوش من بارگرانی است که نمی توانم جبران کنم.
57/11/12




او الان به مصیبت گرفتار است، مردم را به مصیبت انداخته لکن خودش مصیبت ها الان دارد، الان شب و روز ندارد، شب خواب ندارد این آدم، الان وقتی که صحبت می کند، لرزه می کند و صحبت می کند، نمی تواند چهار کلمه را صاف صحبت کند، این حالایش است و عاقبتش هم انشای الله بدتر از این خواهد شد و آن طرفش هم بدتر از این طرف خواهد شد.
57/7/17




من خادم شما و مملکت هستم. آمده ام که بزرگواری شما را حفظ کنم
57/12/9



مردم شاه را نمی خواهند و او را یک جنایتکار و یک خائن می دانند و هیچ کس نمی تواند با این خواست مخالفت کند. تاریخ در آینده نزدیک نشان می دهد که خواست ملت و خدا بر تمام خواست ها حاکم است
57/10/25




اگر من خدای نخواسته یک وقتی دیدم که مصلحت اسلام اقتضا می کند که یک حرفی بزنم می زنم و دنبالش راه می افتم و از هیچ چیز نمی ترسم بحمدالله تعالی، و الله تا حالا نترسیده ام، آن روز هم که می بردندم آن روز هم آنها می ترسیدند، من آنها را تسلیت می دادم که نترسید.
43/2/25



صف های خود را محکم کنید و اراده ها را مصمم و وحدت کلمه را حفظ نمائید و با همه جناح های مسلمان خصوصا ارتشی ها ائتلاف کنید و سلام گرم مرا به آنان برسانید و بگوئید اینان که با مسلسل شما و یا اجانب کشته می شوند برادران و خواهران شما هستند، برای ارضای شهوات شاه خود را پیش خالق و خلق رسوا نکنید، در آغوش ملت بیائید که آغوش ما برای شما باز است. عزیزان من! از اختلاف که الهام ابلیس است اجتناب نمائید و به هم پیوسته در راه هدف که سرنگون شدن رژیم فاسد پهلوی است و قطع ایادی اجانب از مقدرات و مخازن کشور است، نهضت مقدس را ادامه دهید و در راه پیشرفت مقاصد اسلامی خود از هیچ عاملی نهراسید، این جنبش بزرگ را هیچ قدرتی نمی تواند متوقف کند. شما بحقید و دست خداوند تعالی با شماست و خدا خواسته است که مستضعفین پیشوائی را به دست گرفته، خود وارث مقدرات و مخازن خود باشند.
57/7/20




من پس از باز شدن فرودگاه ها بلافاصله به ایران خواهم رفت و به او خواهم فهماند که شما غاصب هستید و خائن به ملت ما و ملت ما دیگر تحمل شما نوکرهای خارجی را نخواهد کرد. باری اینها باید بدانند که وقت آنکه قلدری بکنند گذشت. من ملت ایران را به ادامه نهضت دعوت می کنم و دعوت می کنم تا این قلدرها را سرجای خودشان بنشانند لکن آرامش را از دست ندهند. من از همه ملت ایرن تشکر می کنم و در اولین فرصت پیش مردمم به ایران خواهم رفت تا با آنها یا کشته شوم و یا حقوق ملت را بگیرم که به ملت برگردانم. خداوند همه شما را توفیق بدهد.
57/11/5




ما خودمان را باید فدا کنیم برای اسلام، آمال و آرزوهایمان را باید فدا کنیم برای اسلام
43/2/25


نوشته شده توسط : یاسر ستوده

نظرات ديگران [ نظر]